tirsdag 18. januar 2011

Sorry!! :(

Hei Hei Hei :)

Ja jeg vet att jeg har vert dårlig i å blogge de siste dagene :(
Men det er fordi jeg ikke har så god tiden -.- ....
Jeg gidder ikke å blogge så mye da jeg er på data !! :())
Fordi jeg enten holder på med Facebook eller noe slik! :O
Og jeg vet att jeg ikke har hatt bilde i alle innleggene mine!!
Det er fordi jeg ikke har så fine bilder!!
Og jeg SKAL lage noen fine bilder av meg og Emma ( www.emmalovisebae.blogspot.com )
på www.imagechef.com !! ;)
Vist jeg hadde hatt den mini Acer data'n kunne jeg ha tatt bilder selv.. men det tar så lang tid og skru den på !!
Og det er dumt !! xD
Jeg har bestemt meg for en ting!!
Og den er att jeg skal heretter ha lengre innlegg her!! :-]
Selv om jeg har dårlig tid skal jeg blogge kanskje ett lite innlegg ;P  ( bare vist jeg har dårlig tid da. såklart ;P )
Jeg har ikke så mye og skrive om akkuratt nå!!
Jeg håper jeg kan skjerpe meg veldig :P

Good bye <3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar