søndag 9. januar 2011

Min første blogg på Blogspot!!

Heisann!

Dette er min første bloggen min på Blogspot!
Jeg heter Agnete og Bestevennen min har og en blogg her!
Den heter     www.emmalovisebae.blogspot.com    !

Der skal jeg Av og til legge inn gjesteinnlegg! :)
Jeg synest den bloggen er DØDSFIN!
Den er kjempe fin!
Akuratt nå sitter jeg og hører på musikk!
Jeg har bestemt meg om og ha vertfall ett bilde i hvert innlegg!
Blogspot er mye bedre enn blogg.no!
Det synest Emma og!! ( emmalovisebae.blogspot.com )
Jeg kjeder meg akuratt nå!! :(
Kjedelig og bare sitter her!
Jeg laget denne bloggen i går ... :)
Vanskelig og velge mønster (bakgrunn)... Det er jo så mange fine her!
Men jeg fant jo ett til slutt :)
Nå hører jeg på Beat It av Michael Jackson ! <3<3
Det er en kjempe fin sang!
I går da jeg lagde bloggen, koste jeg og familien min med Godteri og potetgull og litt slik <3<3
Kjempe kos :)
Jeg sitter i morgenkåpe og går i tøfler... og har på meg øreklokker og har på høy musikk :P
Men her kommer ett bilde ;)   ::
                                              Her er meg vist dere ville se meg :)






Good Bye :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar